lørdag, januar 14, 2006
Previous Posts
- Jeg, mamma og pappa ønsker dere der ute i den stor...
- Her er jeg sammen med oldemor, bestefar og mamma.
- Her er jeg sammen med bestefar, mamma og pappa på ...
- Vi feiret min første nyttårskveld på Dovre
- Her er Anne og jeg i vugga. Er vi ikke søte da?
- HEIA LIVERPOOL
- Og mitt første møte med oldemor på Dovre
- Her er mitt første møte med bestefar på Dovre.
- Her er oldemor og meg på juleaften
- Her er jeg i mine fine juleklær. Er jeg ikke søt?


0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home