onsdag, desember 29, 2010

Vi vil ønske dere alle en fortsatt god jul og alt godt ønskes dere i 2011




onsdag, august 18, 2010

Hipp Hipp HURRA


for verdens beste lillesøster som fyller 1 år i dag! Noen dager på forskudd feiret vi henne med slekta!!
Posted by Picasa

onsdag, mai 19, 2010

17.mai

17. mai
er jeg så gla' i,
moro jeg har fra morgen til kveld!
Da er det så du,
om vi er små du,
er vi med likevel.
Jeg roper hurra dagen så lang,
synger for Norge mangen en sang.
Og jeg, jeg kan du
elske mitt land du,
det skal du se engang!

17.mai




Kos i senga etter en lang dag.
Posted by Picasa

17.mai





Så var det kaker og kaffe hjemme hos oss.
Posted by Picasa

17. mai





Etter masse pølser, is, drikke og kaker reiste vi til Dokka og spiste middag sammen med bestemor og bestefar blå traktor.
Posted by Picasa

17. mai

Gjermund syklet og syklet og syklet..... Og gråt når han ikke fikk sykle.

Etter 8 aktiviteter vanket det is som premie
Posted by Picasa

17. mai





Helene får is for første gang av onkel Knut
Posted by Picasa

17. mai




Mens vi venter på at toget skal gå etter en liten pause.
Posted by Picasa

onsdag, mai 05, 2010

Helene 8 mnd


Posted by Picasa

Nå begynner jeg å bli stor jente. Se hva jeg kan!!!


Posted by Picasa

Påsken 2010


Kos i senga på Nordsæter.
Posted by Picasa

torsdag, mars 18, 2010

Hipp hurra for jenta vår som er 7 måneder i dag!!



Posted by Picasa

Uten mat og drikke..............




Posted by Picasa

lørdag, mars 06, 2010

Mamma skulle i bryllup en dag sist i februar

Tusen takk for at du ville passe på oss bestemor rød traktor!
Neste gang lover Helene å oppføre seg bedre!
Forøvrig hadde mamma og pappa en kjempe fin kveld- og bruden strålte omkapp med mamma.
Posted by Picasa