tirsdag, januar 31, 2006


Mamma sier at jeg er verdens søteste. Er jeg det eller?

1 Comments:

Blogger Dag said...

Ja, du er verdens søteste gutt! Men verdens søteste jente bor i Gaustadveien.... :)

4:01 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home