MIN DÅPSDAG 26.02.06
Ettersom mamma og alle andre tok så mange bilder av meg- viser jeg bare noen bilder fra min og Anne Guri sin dåp.
har jeg ikke fin dåpskjole kanskje?
Her er alle fadderne mine. Tante Gro
bar meg og onkel Roger tok av lua mi. kjempe jobb av dere alle!!
Her er jeg sammen med oldemor, besteforeldre og foreldre.

0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home