torsdag, april 06, 2006

"Gåmmål ti ver'n"

Mamma og jeg gikk igjennom litt bilder i dag. Og tenk her bodde jeg for 4 måneder siden...... Hadde ikke fått plass der i dag! Posted by Picasa