søndag, juni 25, 2006

SLEKTSTREFF

I dag har jeg vært på slektstreff. Det var på oldefar Oppdalen sin side. Jeg fikk aldri hilst på oldefar og det synes jeg er veldig trist.
Her er oldemor Ellen med alle oldebarna sine. En til er i vente førsten av september. Posted by Picasa