mandag, august 14, 2006

ENDELIG FIKK JEG SITTE I MF

Her sitter vi å diskuterer MF. Må jo lære meg litt om den da. Så kanskje jeg kan kjøre den neste år. Dette er topp!!
 Posted by Picasa