mandag, november 06, 2006

11 måneder har gått

I dag feiret vi min 11 måneders dag med kakao og frukt.



















SÅÅÅÅÅÅÅÅ stor Posted by Picasa

1 Comments:

Blogger Lars said...

Og SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ søt !!!

1:02 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home