torsdag, september 13, 2007

Da begynner benkeplatene å komme på plass.





Her sjekker jeg om rørleggeren har gjort en bra nok jobb. (Fulgte nøye med under hele jobben. Tru om jeg skal bli rørlegger når jeg blir stor???)
Posted by Picasa