onsdag, mars 05, 2008

NISS PÅ BESØK

I år kom det en nisse som var så grann i målet. Men han banket så hardt i døra så jeg var noe skeptisk.
Best å se etter så han ikke følger etter meg.
Damene i huset sa han var sååå gossin.
Hade Niss
Posted by Picasa