tirsdag, august 12, 2008

Sommerferie på Dombås


Godt med bestemor-fang og is. Her sammen med Anne Guri
Nye bonden på Bjørkhol Gård
På tur ved snøhetta. I det fjerne kunne vi se moskuser (stor ku). Fin natur tatt fra bilvinduet.
Posted by Picasa