fredag, desember 11, 2009

6.desember

Ikk nok med en stor dag for Gjermund. Helene skulle også få navnet sitt. Har sammen med onkel Roger og tante Berit.
Tante Berit måtte si noen ord i kirka. Takk for det!!
Posted by Picasa