fredag, januar 22, 2010

Julenissen kom i år også.

Var vel litt usikker om Oppdalsnissen husket på at jeg var her i år og ikke på Dovre.

Han hadde med seg gave fra nissen på Dovre også.
Helene fikk også pakke av nissen- og hun som bare gråter???????
Posted by Picasa