onsdag, mai 03, 2006

HURRA!!

I dag har jeg navnedag! Lurer på om jeg får noen gaver da.. Posted by Picasa

2 Comments:

Blogger Dag said...

Utrolig flott bilde! Her er gutten som kler rødt! klem fra tante Berit

9:30 p.m.  
Blogger Dag said...

...og forresten: Gratulerer med navnedagen! Håper du fikk masse presanger! Klem igjen fra tante B

9:31 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home