onsdag, mai 17, 2006

Min dag: Først kom bestemor og bestefar for å se hvordan jeg hadde det på denne dagen de kaller for 17.mai. Så reiste vi opp på den skolen mamma jobber. Og ikke før hadde vi kommet hjem før tante og onkel kom på besøk.
Posted by Picasa