fredag, mai 05, 2006

SE SÅ TØFF JEG ER DA!

I dag var jeg hos en fotograf som heter Bjørn Tore og tok mange fine bilder av meg, mamma og pappa. Disse klærne hadde jeg på meg. Skikkelig kul kar jeg da! Posted by Picasa