mandag, juli 10, 2006

Mitt første bad i badekar

Likte ikke så godt å bli kastet oppi ett så stort badekar når jeg er vant til ett bitte lite ett.

Men likte det bedre etterhvert. Trur jeg skal gå etter mammas fotspor og bli en svømmer. For dette var GØY
Posted by Picasa