I dag slapp jeg meg!!
Mamma fikk selvsagt ikke tatt bilde.
Nå begynner jeg for fullt å bli en stor gutt altså :)
LÆVVA!
Mamma fikk selvsagt ikke tatt bilde.
Nå begynner jeg for fullt å bli en stor gutt altså :)
LÆVVA!
Velkommen til min og Helene sin blogg. Gjermund heter jeg og smatt ut fra mamma's mage 06.12.05 klokken 01.28. Sykehuset jeg ble født på heter Ringerike sykehus. Når jeg først fant ut jeg ville møte verden gikk det i en forrykende fart. Jeg veide 4100 gram og var 52 cm lang.Den 18.08.09 klokka 13.04 ble jeg storebror til ei lita søster. Hun har fått navnet Helene. Hun veide 3750 g og var 50 cm. lang.Legg gjerne igjen en hilsen. Det er bare hyggelig.
1 Comments:
GRATTIS :o)
Det er bra du begynner å bli stor slik at du kan passe Tuta om en liten stund.
Legg inn en kommentar
<< Home