torsdag, november 16, 2006

I dag slapp jeg meg!!
Mamma fikk selvsagt ikke tatt bilde.
Nå begynner jeg for fullt å bli en stor gutt altså :)
LÆVVA!

1 Comments:

Blogger Lars said...

GRATTIS :o)
Det er bra du begynner å bli stor slik at du kan passe Tuta om en liten stund.

12:34 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home