mandag, februar 26, 2007

Sydenfarer bestemor har kjøpt Liverpool-drakt til meg.

Det falt i god smak hos pappa. Gjett hva jeg skal ha på meg hver lørdag framover da...
Pappa og jeg i samtale om Gerrard og Liverpool. Posted by Picasa