mandag, februar 05, 2007

HURRA! JEG HAR FÅTT EN NY KUSINE!!

Mamma og pappa var på sykehuset å hilste på det nye familiemedlemmet søndag. Litt skuffende var det når jeg ikke fikk bli med, men bare vent... Gleder meg å treffe henne. Kose og susse henne masse hele tiden!

 Posted by Picasa

1 Comments:

Blogger Dag said...

Helledussen så søt da! Hvem skulle tro at turbo-tuta kunne være så liten,søt og stille! Hilsen Tante Berit

11:05 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home