torsdag, mars 22, 2007

Skum er skikkelig gøy. Her leker jeg julenisse.


 Posted by Picasa

1 Comments:

Blogger Lars said...

Ho ho ho .... Jeg gleder meg allerde til jul. Her var du skikkelig søt nissemann. Klem fra Mina

11:30 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home