mandag, april 14, 2008

Byggmester Bob!!


I helga var det "barnas dag" i Gran. Jeg var på byggmester Bob show. Det var skikkelig surt og kaldt med snøbyger, men moro var det lell. Her med bilder fra avisa c";) Flere bilder kommer senere!
Posted by Picasa