søndag, oktober 19, 2008

DEN 14. OKTOBER FIKK JEG EI NY KUSINE!!

Nå blir det snart en tur til Dovre for å hilse på det nye familiemedlemmet!!
Jeg ønsker henne velkommen til verden.
Og gleder meg til å kunne leke med henne samt lære henne hvordan en trasser- for det er noe JEG kan!!
Følg linken får dere se på bilde av baby:

http://www.gd.no/bilder/nyfodte/article3855694.ece?token=&start=3&serie=0