lørdag, desember 30, 2006

MIN FØRSTE JUL PÅ DOVRE

Først på dagen kom en gutt på besøk. Han heter Oliver og er sønnen til en barndomskamerat av mamma.
Jeg og tante er ferdig pyntet og klare for julekvelden.












Er jeg ikke kjekk da?















Vell, en kan da ikke alltid være like blid. Anne Guri skjønner vell ikke bæret. Gråte når SÅ mange gaver venter for å bli åpnet... Posted by Picasa