søndag, desember 03, 2006

MIN BURSDAG 1 ÅR del 3

Fikk MF caps av bestemor og bestefar på Dovre. Ser jeg ikke ut som en tøff bonde nå da?
Fikk mange fine pakker. Takk til alle som gjorde dagen min så fin. Og tusen takk for alle de fine gavene jeg fikk. Dere er gær'ne altså.
Bestefar sammen med meg og Anne Guri.
Fin leke traktor jeg har fått, men feil farge da.. Posted by Picasa

1 Comments:

Blogger Lars said...

Hei Gjermund.
GRATULERER med dagen :o)
Ett år går jammen fort. Nå begynner du å bli stor.
Klem fra Tante og Onkel

12:20 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home