søndag, desember 03, 2006

Stor besøk fra Dovre!!

Alltid koselig å ha besøk av bestemor og bestefar. Sjekk den kule hunden bestefar kjøpte til meg fra Color Line. Bestemor har vært her nesten ei uke. Trur du jeg blir skjemt bort av de? Joda, med masse kos og oppmerksomhet. Liker det jeg!! :) Posted by Picasa