søndag, desember 31, 2006

MIN OG PAPPA'S FØRSTE JUL PÅ DOVRE

Jeg var ganske så syk julekvelden. Var det spenningen om nissen kom som tok knekken på meg,tru?










Joda, nissen kom den. Da hadde jeg oppført meg bra i år da. Men synest denne nissen så litt rar ut. Men skummel var den ikke nei.

Posted by Picasa