fredag, januar 05, 2007

Jeg har begynt i barnehagen!!

Mamma har desverre ikke fått tatt noen bilder nå i innkjøringsperioden. Men barnehagen er 1 år og vi er opptil 19 barn i min avdeling som heter SMÅTROLLA. Posted by Picasa