onsdag, januar 17, 2007

Etter uendelig masing fra tante Gro.....

HEI!! Mine to nyttårsforsetter var: få flere tenner og å kunne gå. Jeg er på god vei.. Har nå fått tilsammen 5 tenner og går 3-4-5 skritt alene flere ganger om dagen. Det kommer seg, det kommer seg c",)

Posted by Picasa