mandag, april 16, 2007

PÅSKEN 2007

Da var det påske igjen. Tiden går fort men godt. I fjor lå jeg hjelpeløs i beggen, menikke i år. Det var kjempe koselig at Sander, Inger og Chris ville bli med. Da de fleste faste Nordseer-innbyggerne sviktet stort.

Posted by Picasa

1 Comments:

Blogger Lars said...

Bare vent du - neste påske skal mamma hjelpe meg å bure deg i shoggen ....

6:41 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home