mandag, april 16, 2007

PÅSKEN 2007

Swlvfølgelig hører det til med påskeegg i påsken
HVA?? Er det tomt alt???

Hmmmm, lurer nok på om det har vært noen tanter i egget mitt å tatt godtet mitt....
Posted by Picasa

1 Comments:

Blogger Lars said...

Hæææ... tanter i egget??? Fyttikatta, det er jo ikke lov. Sett opp musefelle neste gang!!!
(men, åssen får tantene dine plass i det lille egget der???)
Nei, det var nok egget som var for lite....

6:37 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home