lørdag, april 21, 2007

Så var det atter en lørdag


Og Liverpool spiller kamp. og mamma?
Jo,hun står med hodet i vaskebytta c";)
God lørdag til dere alle!!
HEIA LIVERPOOL!!
Posted by Picasa