søndag, april 22, 2007

Hei bestemor og bestefar på Dovre!!


Tusen takk for mange fine dager sammen!
Kjempe koselig dere ville hjelpe mamma når pappa var i HV og tjente sitt fedreland.
Jeg har fått 100% oppmerksomhet og elsker det
Vi sees om 14 dager.
Klem fra prinsen
Posted by Picasa