torsdag, mai 10, 2007

ENDELIG SKULLE VI FEIRE MINA'S DÅP!

Her er det søstrene som skulle fotograferes.
Liten kar ved en stor dør.
Bestemor og bestefar med barnebarn.
Når Mina var lei av å bli fotografert måtte jeg ty til litt peptalk. Er jo litt over ett år jeg døpte meg. så dette kan jeg.
Posted by Picasa