torsdag, mai 17, 2007

HURRA FOR 17. MAI!!

Dette blir en dag med pølser,brus ogmasse is. Men først skal jeg gå i barnetog! Forhåpentligvis får mamma lagt ut noen bilder her i kveld fra dagen min. Klem til alle kjente og kos dere på vår nasjonaldag!! Gjermund

1 Comments:

Blogger Dag said...

Hei Gjermunds! Her i Gaustadveien venter vi spent på bilder fra dagen! Har du snart lagt deg så mamma,n din får gjort noe fornuftig eller? AG

10:16 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home