onsdag, mars 05, 2008

Marmor skyer


Posted by Picasa

HAPPY NEW YEAR!!




Posted by Picasa

HAPPY NEW YEAR!!




Posted by Picasa

Bildene taler for seg selv.




Posted by Picasa

Ut på tur aldri sur.



Her prøver jeg de nye skiene jeg fikk i julegave.
Posted by Picasa

Her sammen med gavene mine



Posted by Picasa

NISS PÅ BESØK

I år kom det en nisse som var så grann i målet. Men han banket så hardt i døra så jeg var noe skeptisk.
Best å se etter så han ikke følger etter meg.
Damene i huset sa han var sååå gossin.
Hade Niss
Posted by Picasa

Endelig julekveld

SE alle de pakkene da!!
I år måtte jeg ta meg av husvask, baking av 7 sorter og bæring av ved. Så når den store kvelden var her var jeg slått ut med feber.
Posted by Picasa
Pyntet juletreet hos bestemor og bestefar
skjekk den paparatzien i bakgrunn...
Posted by Picasa

Ettersom mamma er student i år var det jeg som måtte stå for julebaksten.




Posted by Picasa
Den siste feiringen hadde jeg med kompisene min Sander og Oskar.
Her er Sander og jeg i en heftig samtale om traktorer

Han er var skikkelig grei å ha på besøk. Ikke lekte han med lekene mine heller.
Posted by Picasa
På den ordentlige dagen min fikk jeg fint besøk av engelen Mina, tante Gro, bestemor og bestefar på Dovre.
Her leser jeg om bondens-liv til Mina.
Her er jeg sammen med gutta. SE den krona jeg har da!!
Posted by Picasa