mandag, november 20, 2006

Bestefar og meg!!

 Posted by Picasa

Her er jeg den lille pusen igjen

Er stadig på musejakt. Lærer av pusene mine, de er gode lærere.

 Posted by Picasa

torsdag, november 16, 2006

I dag slapp jeg meg!!
Mamma fikk selvsagt ikke tatt bilde.
Nå begynner jeg for fullt å bli en stor gutt altså :)
LÆVVA!

MJAU

Jeg er en liten pusekatt som har fanget en stor rotte!
 Posted by Picasa

tirsdag, november 14, 2006

Roter ikke jeg nei!!

 Posted by Picasa

mandag, november 06, 2006

11 måneder har gått

I dag feiret vi min 11 måneders dag med kakao og frukt.



















SÅÅÅÅÅÅÅÅ stor Posted by Picasa