søndag, april 22, 2007

Hei bestemor og bestefar på Dovre!!


Tusen takk for mange fine dager sammen!
Kjempe koselig dere ville hjelpe mamma når pappa var i HV og tjente sitt fedreland.
Jeg har fått 100% oppmerksomhet og elsker det
Vi sees om 14 dager.
Klem fra prinsen
Posted by Picasa

lørdag, april 21, 2007

Så var det atter en lørdag


Og Liverpool spiller kamp. og mamma?
Jo,hun står med hodet i vaskebytta c";)
God lørdag til dere alle!!
HEIA LIVERPOOL!!
Posted by Picasa

mandag, april 16, 2007

Mer Massey-Ferguson bilder

Dette er en 4245

og dette 365
Posted by Picasa

Her er jeg på besøk hos MØ




Posted by Picasa

PÅSKEN 2007

Swlvfølgelig hører det til med påskeegg i påsken
HVA?? Er det tomt alt???

Hmmmm, lurer nok på om det har vært noen tanter i egget mitt å tatt godtet mitt....
Posted by Picasa

PÅSKEN 2007



Joda, Mina og Anne Guri kom da på besøk.
Posted by Picasa

PÅSKEN 2007

Da var det påske igjen. Tiden går fort men godt. I fjor lå jeg hjelpeløs i beggen, menikke i år. Det var kjempe koselig at Sander, Inger og Chris ville bli med. Da de fleste faste Nordseer-innbyggerne sviktet stort.

Posted by Picasa

4245 MASSEY FERGUSON

Her snakkes det og prøvekjøres verdens beste traktor. En Massey 4245. Må nok kjøpe en sånn traktor når jeg blir 16 år :)

Posted by Picasa