fredag, januar 22, 2010

GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN!!


Og velkommen tilbake på våres blogg!!
Posted by Picasa

God jenta


Posted by Picasa

Gode venner!

Posted by Picasa

Gap opp....


Ingrid hjelper meg å få smokken på plass.
Posted by Picasa

Nyttårsforsett


Nyttårsforsettet til lille Helene er å spise seg stor og sterk......
Og min er å holde Helene unna saft og goderi...
Posted by Picasa

Stjerneskudd var stas for oss største barna


Posted by Picasa

Nyttårsaften- alle prøvde å bidra med noe og pappa var den heldige til å steke biff.



Posted by Picasa

Nyttårsaften på Dovre


Her i flott prat med Marte
Kosestund med mamma
Posted by Picasa

Et godt bestefarsfang

Borte....
Titt titt....

Posted by Picasa

Julenissen kom i år også.

Var vel litt usikker om Oppdalsnissen husket på at jeg var her i år og ikke på Dovre.

Han hadde med seg gave fra nissen på Dovre også.
Helene fikk også pakke av nissen- og hun som bare gråter???????
Posted by Picasa

Julekvelden i år ble feiret hos bestemor og bestefar blå traktor


Posted by Picasa

Bakermester Snipp



Posted by Picasa