fredag, mai 18, 2007

MIN 17.MAI

Her sitter jeg og venter spent på toget som skulle komme.

Endelig kom musikken og mange glade barn.
Trimmen jeg fikk i toget slo meg helt ut.
Posted by Picasa

torsdag, mai 17, 2007

HURRA FOR 17. MAI!!

Dette blir en dag med pølser,brus ogmasse is. Men først skal jeg gå i barnetog! Forhåpentligvis får mamma lagt ut noen bilder her i kveld fra dagen min. Klem til alle kjente og kos dere på vår nasjonaldag!! Gjermund

tirsdag, mai 15, 2007

Ta ett bitt og la den vandre...

I dag fikk jeg smake min egen biting. En gutt i barnehagen kastet seg over meg og bet til.

Posted by Picasa

torsdag, mai 10, 2007

ENDELIG SKULLE VI FEIRE MINA'S DÅP!

Her er det søstrene som skulle fotograferes.
Liten kar ved en stor dør.
Bestemor og bestefar med barnebarn.
Når Mina var lei av å bli fotografert måtte jeg ty til litt peptalk. Er jo litt over ett år jeg døpte meg. så dette kan jeg.
Posted by Picasa