fredag, mai 18, 2007
torsdag, mai 17, 2007
HURRA FOR 17. MAI!!
Dette blir en dag med pølser,brus ogmasse is. Men først skal jeg gå i barnetog! Forhåpentligvis får mamma lagt ut noen bilder her i kveld fra dagen min. Klem til alle kjente og kos dere på vår nasjonaldag!! Gjermund

