mandag, februar 26, 2007

Da har jeg endelig fått hilst på Mina.



 Posted by Picasa

Sydenfarer bestemor har kjøpt Liverpool-drakt til meg.

Det falt i god smak hos pappa. Gjett hva jeg skal ha på meg hver lørdag framover da...
Pappa og jeg i samtale om Gerrard og Liverpool. Posted by Picasa

Skøyergutten

 Posted by Picasa

torsdag, februar 22, 2007

Er litt tidlig ute men....

Ønsker dere alle der ute en GOD HELG!! Spesielt til bestefar Oppdalen som ligger på sykehuset. Posted by Picasa

Tæser

 Posted by Picasa

søndag, februar 18, 2007

HEY! LIKE KORT PÅ HÅRET SOM PAPPA! KUUULT!

 Posted by Picasa

DA KOM TIDEN FOR Å FJERNE LITT HÅR...



 Posted by Picasa

torsdag, februar 15, 2007

Da har influensa'n inntatt Lynnebakka også.


 Posted by Picasa

onsdag, februar 14, 2007

HAPPY VALENTINE'S DAY

 Posted by Picasa

mandag, februar 05, 2007

HURRA! JEG HAR FÅTT EN NY KUSINE!!

Mamma og pappa var på sykehuset å hilste på det nye familiemedlemmet søndag. Litt skuffende var det når jeg ikke fikk bli med, men bare vent... Gleder meg å treffe henne. Kose og susse henne masse hele tiden!

 Posted by Picasa
Pappa koser med Anne Guri og jeg ble ikke sjalu engang. Men nåde henne når hun nærmet seg mamma'n min... Posted by Picasa

lørdag, februar 03, 2007

Hvor mange tenner ser du?

Posted by Picasa

Ønsker dere i Norge og utland en GOD LØRDAGSKVELD!

 Posted by Picasa

fredag, februar 02, 2007

HURRA!!

I dag har jeg fått ei ny kusine!
Bilder kommer senere ettersom jeg ikke har sett hun enda.
Men mamma har lyst å reise å besøke henne i helga så da får vi se!!