tirsdag, november 17, 2009

Kjellerstua. Undres om den blir ferdig til dåpen!




Posted by Picasa

Jeg sover.......


best i mammas fang!
Posted by Picasa

Utsikt fra verandaen en kald november dag.

Posted by Picasa

Søskenkos

Posted by Picasa

Gjermund tegner og forklarer for Helene!



Posted by Picasa

GULLUNGENE!



Posted by Picasa