torsdag, september 13, 2007

Da begynner benkeplatene å komme på plass.





Her sjekker jeg om rørleggeren har gjort en bra nok jobb. (Fulgte nøye med under hele jobben. Tru om jeg skal bli rørlegger når jeg blir stor???)
Posted by Picasa

tirsdag, september 04, 2007

HURRA FOR BESTEMOR!!!

Gratulerer med dagen! Som du ser feirer jeg deg med nøtte til kvelds!! klem.
Posted by Picasa

Hei bestefar. Ville bare sende deg en klem og ønske deg god bedring!!

Posted by Picasa

Kvalitetskontroll av kjøkkenskap


Posted by Picasa