lørdag, april 29, 2006

Prøvesmaking!

I dag fikk jeg en liten prøvesmak på grøt av mamma. Smakte ikke så ille, men sjokolade er nok mye bedre. Posted by Picasa

søndag, april 23, 2006

NAM NAM

Jeg fikk en liten smaksprøve på Sjokolade , og det falt fort i smak hos meg! Ikke rart pappa spiser mye av det. Posted by Picasa

torsdag, april 06, 2006

4 måneder

og kjempe kjekk kar. Nå veier jeg 7810 g og er 66 cm lang... Posted by Picasa

"Gåmmål ti ver'n"

Mamma og jeg gikk igjennom litt bilder i dag. Og tenk her bodde jeg for 4 måneder siden...... Hadde ikke fått plass der i dag! Posted by Picasa