onsdag, august 30, 2006

Linse-lus



 Posted by Picasa

I fint driv..




 Posted by Picasa

mandag, august 14, 2006

Ett nytt medlem av Øverlier-klanen har kommet. Min fetter heter Sander og kom til verden 10.08
 Posted by Picasa

SOMMERFERIE PÅ DOMBÅS

Bestiser og kusine.
Posted by Picasa

Prøvekjøring

Før jeg kan prøvekjøre skikkelig MF må leketraktor prøves.
 Posted by Picasa

ENDELIG FIKK JEG SITTE I MF

Her sitter vi å diskuterer MF. Må jo lære meg litt om den da. Så kanskje jeg kan kjøre den neste år. Dette er topp!!
 Posted by Picasa

Her er jeg sammen med bestisene mine

 Posted by Picasa

Ett godt bestefar fang


 Posted by Picasa

søndag, august 06, 2006

8 måneder har jeg blitt

Og veier 9535 g og er 76 cm lang.
 Posted by Picasa

JEG TRENGER IKKE STORE SENGEN NÅR JEG SKAL SOVE...


 Posted by Picasa