tirsdag, oktober 28, 2008
tirsdag, oktober 21, 2008
søndag, oktober 19, 2008
Mamma er litt treg med å få inn bilder på dataen.
Men håpet er at iløpet av denne uken blir det oppdatering!!
Ønsker dere alle som følger min blogg en kjempe fin uke!!
KLEM fra Gjermund
Men håpet er at iløpet av denne uken blir det oppdatering!!
Ønsker dere alle som følger min blogg en kjempe fin uke!!
KLEM fra Gjermund
DEN 14. OKTOBER FIKK JEG EI NY KUSINE!!
Nå blir det snart en tur til Dovre for å hilse på det nye familiemedlemmet!!
Jeg ønsker henne velkommen til verden.
Og gleder meg til å kunne leke med henne samt lære henne hvordan en trasser- for det er noe JEG kan!!
Følg linken får dere se på bilde av baby:
http://www.gd.no/bilder/nyfodte/article3855694.ece?token=&start=3&serie=0
Jeg ønsker henne velkommen til verden.
Og gleder meg til å kunne leke med henne samt lære henne hvordan en trasser- for det er noe JEG kan!!
Følg linken får dere se på bilde av baby:
http://www.gd.no/bilder/nyfodte/article3855694.ece?token=&start=3&serie=0

