fredag, mars 31, 2006

En ny 'Bjørndalen'? Posted by Picasa

torsdag, mars 30, 2006

GO'GUTTEN!

Posted by Picasa

mandag, mars 27, 2006

EN RIKTIG SJARMØR!

 Posted by Picasa

ALDRI SUR...

Når jeg bader. Det er gøy det! Posted by Picasa

lørdag, mars 25, 2006

Jiiiiiii Ha!

Øver meg på å ri på Dagros og de andre kuene på Dovre. Bare pass dere! Posted by Picasa

Min første utenlandstur!

Mamsen og jeg på Panorama bar.
Bestefar og Anne Guri var også med. Posted by Picasa

tirsdag, mars 21, 2006

SE SÅ FLINK JEG ER!!


onsdag, mars 15, 2006



Slapper av på fanget til Tom Erik.....


Her er jeg sammen med Marve. Klærne jeg har på meg har tante Anne Lise på Nes strikket til meg.

torsdag, mars 09, 2006

MIN DÅPSDAG 26.02.06

Her er oss to dåpsbarna.
Bestemor og bestefar sammen med meg og Anne Guri. Tusen takk for den fine dagen dere laget for oss!!

tirsdag, mars 07, 2006

MIN DÅPSDAG 26.02.06

Ettersom mamma og alle andre tok så mange bilder av meg- viser jeg bare noen bilder fra min og Anne Guri sin dåp.



har jeg ikke fin dåpskjole kanskje?

Her er alle fadderne mine. Tante Gro
bar meg og onkel Roger tok av lua mi. kjempe jobb av dere alle!! Her er jeg sammen med oldemor, besteforeldre og foreldre.