onsdag, mai 20, 2009

17. mai er vi så glad i!




Posted by Picasa

Påsken 2009




Posted by Picasa

søndag, mai 03, 2009

HIPP HIPP HURRA!!

1 mai fikk jeg ny kusine. Enda ei jente jeg må holde styr på. På mandag skal jeg besøke det nye familiemedlemmet og gleder meg masse! Gratulerer med lille-søster, Mina!!


Dette er bilde av Mina i prat med mamma noen dager etter fødselen!