søndag, januar 28, 2007

Nå har jeg snart like langt hår som gamleonkel Sigurd c",)

 Posted by Picasa

Det er flyver jeg skal bli når jeg blir stor...

Det er jo så gøy å kjøre. Håper bare gamleonkel Jan kan lære meg opp på ett ordentlig fly :)
 Posted by Picasa

onsdag, januar 17, 2007

Hårfin



 Posted by Picasa

Puss, puss så får du en suss.........


 Posted by Picasa

Etter uendelig masing fra tante Gro.....

HEI!! Mine to nyttårsforsetter var: få flere tenner og å kunne gå. Jeg er på god vei.. Har nå fått tilsammen 5 tenner og går 3-4-5 skritt alene flere ganger om dagen. Det kommer seg, det kommer seg c",)

Posted by Picasa

fredag, januar 05, 2007

Jeg har begynt i barnehagen!!

Mamma har desverre ikke fått tatt noen bilder nå i innkjøringsperioden. Men barnehagen er 1 år og vi er opptil 19 barn i min avdeling som heter SMÅTROLLA. Posted by Picasa

torsdag, januar 04, 2007

HURRA FOR BESTEFAR OPPDALEN SOM FYLLER ÅR I DAG!!

 Posted by Picasa