fredag, desember 11, 2009

Fra dåp til jul


Til alle dere fra alle oss: GOD JUL OG GODT NYTT ÅR!! Mye har skjedd i 2009 og vi kan se tilbake på et fint år! Håper året som kommer gir oss like mye gleder! Klem
Posted by Picasa

Dåpsbarnet!



Posted by Picasa

Bestemor og bestefar Rød traktor



Med alle 6 barnebarna...
Posted by Picasa

Gjermund 4 år!! HURRA HURRA!!



Posted by Picasa
Faddere
Besteforeldre

Søskenkjærlighet
Posted by Picasa

Fam. Hoelsbrekken/ Øverlier



Posted by Picasa

Borda


Posted by Picasa

Faddere, foreldre og en dyktig prest!

Posted by Picasa

6.desember

Ikk nok med en stor dag for Gjermund. Helene skulle også få navnet sitt. Har sammen med onkel Roger og tante Berit.
Tante Berit måtte si noen ord i kirka. Takk for det!!
Posted by Picasa

6. desember





En stor dag for en STOR gutt! Bursdag og utdeling av 4 års boka i kirka.
Posted by Picasa

Søskenkos!


Posted by Picasa


Sånn såg det ut i kjellerstua onsdag før dåpen. Men joda, vi ble ferdige til dåpen kl 01.30 natten til søndag.
Posted by Picasa